تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دستور یحیی به سرپرست: مهاجم و هافبک خارجی می‌خواهم

یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش در برابر الهلال و بازگشت به تهران، از سرپرست باشگاه خواست به دنبال جذب مهاجم و هافبک خارجی برای تیمش باشد.

کد خبر: ۱۱۱۸۶۴
۱۰:۰۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

یحیی به دنبال مهاجم و هافبک خارجی

دیدارنیوز - یحیی گل محمدی بلافاصله پس از بازگشت به تهران در اولین مکالمه ای که با مجید صدری داشت از مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس درخواست جذب مهاجم خارجی کرد.

پرسپولیس بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل الهلال و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ریاض به تهران برگشت تا برای حضور در فصل تازه لیگ برتر آماده شود. به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی بلافاصله پس از بازگشت به تهران درخواست جذب مهاجم خارجی را ارائه کرده است.

گویا شکست سنگین مقابل الهلال گل محمدی را به فکر تقویت هرچه سریعتر پرسپولیس انداخته و در قدم اول از مجید صدری خواسته موانع موجود بر سر راه جذب بازیکن خارجی را برای پرسپولیس برطرف کند.

پرسپولیس اگر بتواند مطالبات گابریل‌کالدرون را بپردازد، نه تنها مشکلی بابت پنجره بسته نخواهد داشت بلکه فدراسیون فوتبال هم دیگر نمی تواند به دلیل بدهی این باشگاه و داشتن پرونده باز جلوی جذب مهاجم خارجی را بگیرد. گفته می شود اولین گزینه ای که مد نظر سرمربی پرسپولیس قرار دارد استنلی کی روش است و البته احتمال دارد پرسپولیس علاوه بر جذب یک مهاجم خارجی، یک هافبک طراح خارجی نیز جذب کند.

گویا یحیی گل محمدی در صحبتی که با مجید صدری داشته از او خواسته مقدمات این کار را فراهم کند و پیگیر تقویت تیم باشد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی