تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تقویم بازی‌های پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر تغییر کرد

با توجه به پایان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ برتر برنامه تقویم بازی این تیم تهرانی را در دو هفته ابتدایی لیگ برتر را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۱۱۸۰۹
۱۵:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

تغییر بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر

دیدارنیوز - لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می‌شود. در هفته نخست جدال دو تیم  فولاد خوزستان و پرسپولیس به دلیل حضور تیم تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره این دیدار اعلام کرد: مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود. همچنین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته دوم به جای روز یکشنبه دوم آبان در روز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته دوم لیگ برتر روز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی