تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فردا شروع می‌شود

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشداز فردا در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۶۹۹۹
۱۵:۰۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

دیدارنیوز ـ فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش کشور، با اشاره به اینکه در آزمون کارشناسی ارشد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند، اظهار کرد: فرایند انتخاب رشته از فردا در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه ادامه دارد.

او در ادامه گفت: داوطلبان مجاز شده، برای انتخاب رشته می‌توانند با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است، نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: آن دسته از متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز سه شنبه ۹ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی