تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لغو ممنوعیت پذیرش ارشد در رشته‌های غیرمرتبط

سید جلال موسوی، مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از لغو ممنوعیت پذیرش ارشد در رشته‌های غیرمرتبط برای همیشه خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۵۳۴
۱۰:۵۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

پذیرش ارشد در رشته‌های غیرمرتبط

دیدارنیوز ـ سید جلال موسوی مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: چند ماه پیش مصوبه ممنوعیت پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط منتشر شد که اجرای آن از سال ۱۴۰۱ بود.

وی افزود: ممنوعیت این مصوبه نیازمند صلاحدید شورای سنجش و آموزش کشور بود که دکتر آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تکذیب آن را به دانشگاه‌ها در قالب اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

موسوی تصریح کرد: ممنوعیت پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط به صورت کلی لغو شده است و تمامی دانشجویان می‌توانند امسال و سال‌های آتی از رشته‌های غیر مرتبط وارد دوره کارشناسی ارشد شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی