تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جشنواره تورنتو میزبان واکسینه‌ها خواهد بود

جشنواره فیلم تورنتو اعلام کرد میزبان شرکت‌کنندگانی خواهد بود که در برابر کووید-۱۹ واکسینه شده باشند.

کد خبر: ۱۰۶۱۶۴
۱۷:۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

جشنواره تورنتو و واکسینه‌ها

دیدارنیوز ـ ورایتی نوشت: برگزار کنندگان جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ دیروز اعلام کردند شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید واکسن کرونا زده باشند و آن دسته از بازیگران، مدیران هالیوود یا روزنامه‌نگاران و دیگر مهمانانی که واکسن نزده‌اند باید مدارکی که نشان دهنده تست منفی کووید باشد ارایه کنند.

در عین حال همه شرکت کنندگان موظف هستند از ماسک استفاده کنند.

در توییتر این جشنواره آمده که از کارکنان جشنواره گرفته تا تماشاگران و بازدیدکنندگان این جشنواره که از ۹ تا ۱۸ سپتامبر (۱۸ تا ۲۷ شهریور) برگزار می‌شود باید مدارکی مبنی بر واکسیناسیون کامل یا آزمایش منفی کووید خود را ارایه کنند.

جشنواره فیلم کن که ۲ ماه پیش برگزار شد نیز چنین دستورالعملی را رعایت کرد و افرادی که واکیسناسیون کامل انجام نداده بودند هر ۴۸ ساعت یک بار آزمایش کووید انجام دادند.

در حالی که جشنواره تورنتو سال پیش به صورت مجازی برگزار شد، امسال به صورت فیزیکی، اما جمع و جورتر برگزار می‌شود. در عین حال امکان نمایش مجازی برای آن‌هایی که قادر به سفر به کانادا نیستند در نظر گرفته شده است.

در چهل و ششمین دوره این جشنواره سالانه، اکران فیلم «تل ماسه» ساخته دنی ویلنوو صورت می‌گیرد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ونیز دیده می‌شود و پس از آن به فاصله کمی به تورنتو می‌رود.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی