تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تاریخ اکران ۴۰ فیلم نتفلکیس اعلام شد

تاریخ اکران فیلم جدید لئوناردو دی‌کاپریو در کنار جنیفر لارنس در فهرستی که متشکل از زمان اکران ۴۰ فیلم مهم سال در نتفلیکس است، اعلام شد.

کد خبر: ۱۰۶۱۳۵
۱۵:۵۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

تاریخ اکران فیلم های تفلکیس

دیدارنیوز ـ ورایتی نوشت: تاریخ اکران فیلم‌های پاییزی و زمستانی نتفلیکس از جمله فیلم «به بالا نگاه نکن» با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس اعلام شد.

این فهرست که شامل شماری از فیلم‌های مطرح سال است روز پیش منتشر شد.

در این فهرست تاریخی که برای «به بالا نگاه نکن» اعلام شده از ۱۰ دسامبر اکران سینمایی و از ۲۴ دسامبر انتشار آنلاین است. این فیلم کمدی سیاه ساخته آدام مک‌کی است.

همچنین تاریخ اکران فیلم «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون با بازی بندیکت کامبربچ، کریستن دانست و جسی پلمونز نیز اعلام شد. طبق برنامه این فیلم از ۱۷ نوامبر در سینما‌ها اکران می‌شود و در آغاز دسامبر در سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

اولین فیلم ساخته ربکا هال با عنوان «عبور» ۲۷ اکتبر به سینما‌ها می‌رود و بعد از ۱۰ نوامبر استریم می‌شود.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» فیلمی وسترن با بازی ادریس البا و جاناتان میجرز به کارگردانی جیمز ساموئل نیز از ۲۲ اکتبر در سینما‌ها به نمایش درمی‌آید و از سوم نوامبر به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

«تیک، تیک… بوم!» ساخته لین مانوئل میراندا هم از ۱۲ نوامبر اکران سینمایی‌اش را شروع می‌کند و اندکی بعد از ۱۹ نوامبر در سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

در این فهرست تاریخ اکران درام ۱۱ سپتامبری مایکل کیتون با عنوان «بها» ۳ سپتامبر اعلام شده و «پونی کوچولوی من: یک نسل جدید» نیز ۲۴ سپتامبر تعیین شده است.

در ماه اکتبر نیز «دایانا: موزیکال» در اولین روز این ماه اکران و اندکی پیش از هالووین نیز «ارتش دزدان» منتشر می‌شود.

«دختر گمشده» مگی جیلنهال هم از ۱۷ دسامبر به سینما‌ها می‌رود و از ۳۱ دسامبر در سرویس نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

در مجموع نتفلیکس قرار است ۴۰ فیلم دیگر را در باقی‌مانده سال ۲۰۲۱ اکران کند و قول خود مبنی بر اینکه هر هفته یک فیلم جدید را استریم کند عملی خواهد ساخت.

منبع: مهر
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی