تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آشنایی با دیزنی پلاس

دیزنی+ یا دیزنی پلاس (Disney Plus) یک فناوری جدید معرفی شده توسط شرکت والت دیزنی در ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ است.

کد خبر: ۱۰۶۰۱۰
۱۷:۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

آشنایی با دیزنی پلاس

دیدارنیوز ـ دیزنی پلاس یک شبکه اینترنتی همانند نتفلیکس است که برای مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها و مستند‌های ساخته شده دیزنی و شرکت‌های زیرمجموعه آن فناوری و ساخته شده‌است.

در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، دیزنی خبر داد که تنها در خانه را بازسازی، و از طریق سرویس دیزنی پلاس عرضه خواهد کرد. فیلمنامه تنها در خانه توسط دن مازر نوشته شده و استریتر سیدل آن را کارگردانی خواهد کرد و تاکنون آرکی یتس، الی کمپر و راب دلانی به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده‌اند.

دسترسی در کشور‌های مختلف

در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ دیزنی پلاس برای اولین بار در ایالات متحده، کانادا و هلند، در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ در استرالیا، نیوزلند و پورتوریکو و از مارس ۲۰۲۰ در انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ایرلند و تعدادی دیگر از کشور‌های اروپای غربی راه اندازی شد. قرار است دیزنی پلاس در اکتبر ۲۰۲۰ در اروپای شرقی و آمریکای لاتین شروع به کار کند. در دسامبر ۲۰۱۹، اعلام شد که کانال پلاس توزیع کننده انحصاری دیزنی پلاس در فرانسه است.

آشنایی با دیزنی پلاس

برچسب ها: انیمیشن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی