چند نکته مهم درباره اعتراضات اخیر
به بهانه وقوع تجمعات اعتراضی در نقاط مختلف کشور؛

چند نکته مهم درباره اعتراضات اخیر

اعتراض به سیاست‌ها و تصمیم‌های حکومت‌ها و دولت‌ها حق مردم و شهروندان است به شرط آنکه مسالمت آمیز و درچارچوب رعایت حقوق عمومی صورت گیرد. از این رو هر گونه خشونت ورزی و تخریب و ترور و ایجاد وحشت تحت عنوان اعتراض ممنوع و غیر قابل قبول است و اغتشاش است نه اعتراض. فراموش نکنیم اعتراض برای بهبود زندگی نه برای خراب کردن یا پایان زندگی.
راه‌های طبیعى براى بازگرداندن قدرت دید
"دیدارنیوز" از هفت روش برای بهبود قدرت بینایی می‌گوید؛

راه‌های طبیعى براى بازگرداندن قدرت دید

آیا شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که از دید ضعیف رنج می‌برید و با زدن عینک یا لنز هم مشکل دارید؟ آیا تصور عمل لیزیک کردن نیز برایتان ترسناک و دلهره‌آور است؟ در حقیقت راه‌هایى براى بهبود قدرت بینایى بدون نیاز به عمل‌هاى جراحى وجود دارد؛ البته اگر مصرف مواد مغذى مانند هویج یا تمرینات مفید براى چشمتان را در برنامه خود قرار دهید. در اینجا ما سعى می‌کنیم ٧ روش ساده براى بهبود قدرت بینایی تان به شما معرفى کنیم.
خانه پدری؛ سرگذشت یک ویرانه میان بیراهه ­ها
"دیدارنیوز" به بررسی فیلم «خانه پدری» می‌پردازد؛

خانه پدری؛ سرگذشت یک ویرانه میان بیراهه ­ها

"خانه پدری" درست تصویر یک ویرانه است، چه در روایت کنایه­ آمیزش نسبت به موضوع مورد نظر، چه در قامت بیرونی خود به مثابه یک اثر سینمایی. فیلمی که مطابق معمول این روز‌ها با حواشی فراوان، وایرال می­ شود و آنطور که باید، نمی­ نمایاند. هرچند که توقیف هر نوع و هر شکل از آثار هنری از جانب هر نوع حکومت و دولتی اساسا مقبول نیست و از جانب هر دیدگاه سالمی محکوم می­ شود، اما بدیهی­ است که گاهی این بازی­‌ها به سود فیلم­‌هایی که چندان لایق "سود" نیستند تمام می­ شود و "خانه پدری" نیز علی­رغم کارنامه قابل دفاع سازنده­ اش، از این قاعده مستثنی نیست.
به ده شهر خطرناک جهان سفر نکنید
"دیدارنیوز" از مکان‎های عجیب جهان می‎گوید؛

به ده شهر خطرناک جهان سفر نکنید

سفر کردن به جهان و مرزهاى ملى نسبت به گذشته‎ها آسان‎تر شده است. در گذشته به دلیل نبود امکانات مسافرتى و راه دور، مردم قادر به سفر به کشورهاى دیگر نبودند، اما با پیشرفت علم و صنایع مختلف، نزدیکى کشور‌ها به هم بیشتر و سفر کردن و دیدن تمام نقاط جهان آسان‎تر شد. اما هنوز هم نقاطى در جهان وجود دارند که از دیدن افراد خارجى وغریبه خوشحال نمی‌شوند. ما این بار به شما ۱۲ شهر خطرناک جهان را معرفى می‎کنیم.
بررسی علل و عوامل بروز جنگ ایران و عراق
«پرونده ویژه» "دیدارنیوز" با عنوان علل و عوامل بروز جنگ ایران و عراق؛

بررسی علل و عوامل بروز جنگ ایران و عراق

جنگ ایران و عراق از زوایای مختلفی قابل نقد و بررسی است؛ بررسی علل و عوامل بروز جنگ ۸ ساله یکی از زوایای قابل بررسی و مداقه است. یافتن دلایل واقعی بروز جنگ و بهره‌گیری از تجارب آن می‌تواند در آینده به دستگاه دیپلماسی کشور کمک کند تا مانع بروز جنگ‌های احتمالی آتی شود. پرونده حاضر در حد توان سعی کرده فارغ از تعلق خاطر به ایران، این مهم را مورد بررسی قرار دهد.
هدف من

هدف من "اصلاح" امت جدم است

«هدف من "اصلاح" امت جدم است»؛ این جمله‌ای از حضرت حسین (ع)، خطاب به برادرش محمد حنفیه می‌باشد که البته به اندازه کافی و در طول قرن‌های گذشته تا به امروز در خصوص این جمله و جملات قبل و بعد از آن گفته، نوشته و بیان شده است. واقع امر این است که به محتوا و پیام این جمله بی توجهی شده است. در دهه محرم هم که فرصتی برای بازخوانی نهضت کربلاست، به جای آگاه کردن مردم و بیان فلسفه عاشورا، در بیراهه افتاده‌ایم و در غوغا و سر و صدای طبل‌ها و بلندگو‌ها و هنرمندی مداحان مدرن! فرصت و فضایی برای گفتن و شنیدن ابعاد مختلف مستندات تاریخ زندگی حضرت امام حسین (ع) دست نمی‌دهد.
حذف قبوض کاغذی به نفع اقتصاد کشور است
"دیدارنیوز" در گفتگو با «فرخ مستوفی» به حذف قبوض کاغذی و تاثیر آن بر محیط زیست می‎پردازد؛

حذف قبوض کاغذی به نفع اقتصاد کشور است

اقتصاد است که به ما حکم می‌کند کاغذ را حذف کنیم و دیگر محتاج نیستیم که مقادیر زیادی کاغذ وارد کنیم، چون ما انرژی داریم و برای ایران به صرفه است از انرژی که خودش به برق تبدیل می‌کند استفاده کند، تا اینکه خودش برود از اندونزی و برزیل کاغذ وارد کند؛ بنابراین در مجموع حذف کاغذ می‌تواند خیلی مفید باشد بخصوص در قبوض و مسائل دولتی و ...، چون این‌ها کلاً فاقد ارزش هستند.
قهرمانی جهان؛ میوه جذاب برنامه ریزی بلند مدت
"دیدارنیوز" نگاهی به قهرمانی جوانان والیبالیست در مسابقات جهانی دارد؛

قهرمانی جهان؛ میوه جذاب برنامه ریزی بلند مدت

در واقع افتخاراتی که تیم جوانان و تیم ملی بزرگسالان در ماه‌های اخیر به دست آوردند حقیقتا نتیجه برنامه‌های بلندمدتی است که فدراسیون والیبال از حداقل ۲۵ سال پیش طراحی کرده و در مرتبه بالاتر، نمایانگر تعهد و مسئولیتی است که در بدنه والیبال ایران در قبال اجرای برنامه‌ها به وجود آمده است.
پیام نابودی از سوی صادقیان!
تحلیل "دیدارنیوز" از ستاره‌ای که حاشیه‌های فوتبال نابودش کرد؛

پیام نابودی از سوی صادقیان!

پیام صادقیان که در حاشیه‌های دنیای فوتبال غرق شد اخیرا اعلام کرده سایت پیش‌بینی نتایج فوتبال و یا به‌عبارت دیگر شرط‌بندی راه‌اندازی خواهد کرد؛ این در حالی است که دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرده که هرگونه شرط‌بندی آنلاین جرم است؛ هم کسانی که شرط‌بندی می‌کنند و هم کسانی که وب‌سایت‌های شرط‌بندی را اداره می‌کنند، مجرم هستند.
ترامپ از سرمایه گذاری چین در بازار کوچک اسرائیل هراس دارد
نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "دیدارنیوز":

ترامپ از سرمایه گذاری چین در بازار کوچک اسرائیل هراس دارد

آمریکا مبنای زیست بین المللی خود را بر تحریم، تنبیه و ایجاد محدویت و ممنوعیت قرار داده است و در مورد چین هم از همین قاعده استفاده می‌کند. با توجه به اینکه حجم مبادلات اقتصادی چین و آمریکا خیلی زیاد است، ترامپ می‌خواهد دست و پای چین را در دیگر نقاط دنیا کوتاه کند و بر صادرات چین به آمریکا نیز تعرفه ببندد که بتواند تراز اقتصادی و تجاری خود را نسبت به چین مثبت کند.
۳