تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

اجیر کردن یک دروغگو برای جلوگیری از دلشکستگی مادربزرگ

نوه چینی برای اینکه مادربزرگش به خاطر مرگ دخترش دلشکسته نشود ۱۳ سال فردی را برای دروغ گفتن به مادربزرگش استخدام کرد.

کد خبر: ۹۹۳۶۴
۱۶:۱۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

ماجرای زن چینی و در.غ به مادربزرگش

دیدارنیوز ـ یک زن چینی که به تازگی مادربزرگش را در سن صدسالگی از دست داده است فاش کرد ۱۳ سال با استخدام فردی او را جای مادر خود و دختر این پیرزن جا زده تا با مکالمه تلفنی او را از سلامتش مطمئن کند و اجازه ندهد این پیرزن به دلیل مرگ دخترش دچار ناراحتی شود.

به نقل از رسانه‌های عربی، این زن چینی که به تازگی مادربزرگش را در سن صدسالگی از دست داده است فاش کرد ۱۳ سال با استخدام فردی او را جای مادر خود و دختر این پیرزن جا زده تا با مکالمه تلفنی او را از سلامتش مطمئن کند و اجازه ندهد این پیرزن به دلیل مرگ دخترش دچار ناراحتی شود.

این زن ۴۶ساله می‌گوید: به شدت نگران تاثیرات خبر مرگ مادرم بر مادربزرگم بودم از این رو فردی را پیدا کردم که بتواند صدای مادرم را تقلید کند و توانستم طی این سال‌ها از طریق این زن به مادربزرگم اطمینان دهم که مادرم زنده است.

او ادامه می‌دهد: مادرم و مادربزرگم به شدت به هم وابسته بودند تا اینکه مادرم در سال ۲۰۰۳ به سرطان ریه مبتلا شد. در مدت بیماری مادرم چندین پیام صوتی ضبط کرد و از من خواست در فواصل مختلف آن‌ها را برای مادربزرگم بفرستم تا او نگران نشود.

زن چینی تعریف می‌کند: من هم به آخرین خواسته مادرم احترام گذاشتم و این واقعه اسفبار را از مادربزرگم پنهان کردم، اما این پیام‌های صوتی بعد از مدتی به پایان رسید. به همین خاطر من از طریق یک زن که در تقلید صدا تبحر داشت این اطمینان‌بخشی را ادامه دادم و به کمک خواهرهایم برای جلوگیری از شک و تردید مادربزرگ اطلاعات مختلفی در اختیار این زن قرار می‌دادیم.

به این ترتیب آن‌ها موفق شدند مادربزرگ را تا زمان مرگ از مرگ دخترش بی‌اطلاع نگه دارند.

برچسب ها: چین حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی