تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ناگفته‌های داور بازی استقلال و آلومینیوم از حرکت عجیب فرهاد مجیدی!

بعد از گلی که استقلال به آلومینیوم زد و آفساید اعلام شد فرهاد مجیدی یک گوشی را به داود رفعتی نشان داد تا ثابت کند که گل استقلال درست است.

کد خبر: ۹۸۸۳۵
۰۹:۱۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

ناگفته‌های داور بازی استقلال و آلومینیوم از حرکت عجیب فرهاد مجیدی!

دیدارنیوز - تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۶۷ دیدار با آلومینیوم اراک توسط ارسلان مطهری موفق به باز کردن دروازه حریفش شد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی و دستیارانش که از طریق گوشی تلفن همراه صحنه گل استقلال را بازبینی کرده بودند، به شدت نسبت به تصمیم سیدعلی داور بازی و کمک او معترض بودند و صحنه گل را با گوشی تلفن همراه به داور و ناظر مسابقه نشان می‌دادند.

اعتراض‌های مجیدی و کادرفنی استقلال ادامه داشت تا در نهایت داود رفعتی مسئول برگزاری این مسابقه گوشی تلفن همراه که متعلق به یکی از اعضای کادرفنی بود را از مجیدی گرفت و در جیبش گذاشت.

رفعتی درباره اینکه چرا موبایل را از فرهاد مجیدی گرفت گفت: «فرهاد مجیدی موبایل یکی از آنالیزورهایش را آورد و من هم موبایل را از او گرفتم و در جیبم گذاشتم و آخر بازی به ایشان دادم. در ضمن مجیدی ویدئویی نشان نداد و فقط گفت نگاه کنید آفساید نبوده. کار او قانونی نبود چون اعضای نیمکت نمی توانند موبایل به همراه داشته باشند. ضمن اینکه پای قایدی به توپ خورد و به خاطر همین گل استقلال آفساید بود.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی