تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

جزئیات علل ۲ حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان از زبان وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی به تشریح جزئیات جدید از حوادث اخیر رانندگی در یزد و ارومیه پرداخت.

کد خبر: ۹۸۳۸۸
۱۲:۱۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

وزیر راه و جزئیات علل ۲ حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان

دیدارنیوز ـ محمد اسلامی به تشریح جزئیات حوادث اخیر رانندگی در یزد و ارومیه پرداخت و اظهار داشت: تاکنون کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ویژه این دو حادثه تشکیل شده و گزارشش را منتشر کردیم.

وی افزود: اتوبوس ارومیه سرویس کارخانه بوده که بایستی از پایانه صورت وضعیت می‌گرفت تا مسافرت خارج شهری را انجام می‌داد که این کار را انجام نداده بود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راننده اتوبوس ارومیه در مسیر به دلیل عدم تسلط و توانایی در کنترل ماشین، آن حادثه را به وجود آورد.

وی گفت: حادثه اتوبوس زاهدان - آباده در محور تفت - دهشیر نیز به دلیل مشکل فنی و عدم تسلط و آشنایی راننده با مسیر بوده و در نقطه‌ای حادثه رخ داده که مملو از علائم هشداردهنده فسفری بوده که اتوبوس در زمان برخورد با بلوار وسط و کامیون پارک شده ۱۴۹ کیلومتر سرعت داشته است.

اسلامی اذعان کرد: اتوبوس در زمان برخورد با کامیون پارک شده در دنده خلاص بوده و دلائل آن هم در گزارش پلیس و شرکت تقدیم و اعلام شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به تصمیمات کمسیون راه‌ها از گزارش سانحه، برای تشدید نظارت توسط پلیس در راه‌ها و شرکت در کمیسیون ماده ۱۱ تصمیم‌گیری شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی