تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس به قلعه‌نویی رسید

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها پرسپولیس در آزادی به مصاف تیم امیر قلعه‌نویی خواهد رفت.

کد خبر: ۹۸۳۰۶
۰۹:۰۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

پرسپولیس به قلعه‌نویی رسید

دیدارنیوز - هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز(چهارشنبه) با انجام ۳ بازی شروع می‌شود که طی آن تراکتور، پرسپولیس و سایپا باید در خانه به مصاف حریفان خود بروند.

تراکتور – ذوب‌آهن؛ ساعت ۱۹:۱۵

تراکتور فصل را خوب شروع نکرد و در ادامه هم نتوانست خودش را در قالب یک مدعی معرفی کند. هر چند در مواقعی از فصل با نتایجی که گرفت می‌توانست برای کسب سهمیه شانس خوبی داشته باشد اما این نتایج ادامه‌دار نبود و حالا این تیم را به رتبه هفتم رسانده، آن هم با ۱۰ اختلاف امتیاز نسبت به تیم سوم. زنوزی، مالک این باشگاه این فصل هم ترک عادت نکرد و نیمکت تیمش را دست‌خوش تغییرات زیادی کرد. تراکتور فصل را با منصوریان شروع کرد، در ادامه، کار به مسعود شجاعی سپرده شد و بعد از مدتی هم خطیبی که با آلومینیوم نتایج خوبی گرفته بود جانشین شجاعی شد اما او هم نتوانست وضعیت این تیم را سامان ببخشد و کنار رفت تا فیروز کریمی جای او را بگیرد. تراکتور به طور کلی وضعیت خوبی ندارد. اگر پیروزی برابر ماشین‌سازی را حساب نکنیم آخرین برد آن‌ها در لیگ به اسفند ۱۳۹۹ برمی‌گردد. تراکتور فینال سوپرجام را هم به پرسپولیس واگذار کرد تا هواداران این تیم از وضعیت تیم‌شان ناراضی‌تر شوند.

در مقابل، ذوبی‌ها پس از روی کار آمدن مجتبی حسینی عملکرد پر فراز و نشیبی را ثبت کردند و در دیدار آخر خود مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بسنده کردند. ذوب‌آهن نسبت به  نیم فصل اول بازی‌های با کیفیت تری را ارائه می‌دهد و نتایج بهتری را نیز کسب کرده است اما هنوز نتوانسته امتیازات لازم را برای خروج از منطقه سقوط به دست آورد. ذوب‌آهن در ۵ دیدار گذشته خود یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است و در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و نیاز دارد تا در ادامه رقابت‌ها نتایج بهتر از گذشته را کسب کند و در لیگ باقی بماند.

پرسپولیس – گل گهر؛ ساعت ۱۹:۴۵

شاگردان گل محمدی پس از پیروزی خفیف مقابل مس رفسنجان و تساوی سپاهان مقابل فولاد در هفته گذشته توانستند به تنهایی در صدر جدول جای بگیرند. آن‌ها باید در این هفته از رقابت‌ها مقابل گل‌گهری بازی کنند که پرگل ترین نتیجه فصل‌شان را در نیم فصل اول مقابل همین تیم تجربه کردند. پیروزی ۵ گله پرسپولیس در دور رفت رقابت‌ها مقابل شاگردان امیرقلعه‌نویی باعث شد تا پرسپولیس با روحیه به استقبال قهرمانی نیم فصل برود و کسب ۳ امتیاز در این دیدار نیز می‌تواند آن‌ها را به کسب پنجمین عنوان پی در پی قهرمانی امیدوار کند. البته کار برای شاگردان گل محمدی بسیار سخت است و گل‌گهر برای جبران دیدار رفت وارد میدان می‌شود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از شکست در بازی هفته گذشته مقابل استقلال برای دومین هفته متوالی میهمان هستند و باز هم در ورزشگاه آزادی باید به میدان بروند. دیدار گل گهر با پرسپولیس به دلیل نتیجه دیدار رفت می‌تواند برای سیرجانی‌ها حکم انتقام را داشته باشد اما رویارویی با پرسپولیس مدعی همواره برای هر تیمی دشوار بوده است. همچنین مصاف امیر قلعه‌نویی و پرسپولیس همیشه به جذابیت‌های بازی‌ها اضافه کرده می‌کند و باید دید این دیدار در نهایت با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

سایپا – پدیده؛ ساعت ۱۹:۴۵

سایپا با فراز کمالوند توانست خود را از منطقه سقوط خارج کند و اکنون با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند. آن‌ها همواره ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را روانه میدان می‌کنند و با وجود این‌که در انتهای جدول قرار دارند اما کار دشواری را برای حریفان خود رقم می‌زنند. سایپایی‌ها در ۵ دیدار گذشته خود دو پیروزی، یک تساوی و دو باخت را به نام خود ثبت کرده‌اند و باتوجه به شکست در بازی گذشته خود مقابل صنعت نفت آبادان باید پدیده را شکست دهند تا با خیالی آسوده به ادامه رقابت‌ها بپردازند. آن‌ها با کوچک ترین لغزشی ممکن است به منطقه سقوط بازگردند.

در مقابل، پدیده با مهدی رحمتی توانست هفته گذشته در دیداری جذاب تراکتور را شکست دهد و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. پدیده ۳۱ امتیازی است و در رده هشتم جدول قرار دارد اما می‌تواند با کسب پیروزی خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک تر کند. محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سایپا نگرانی خود را نسبت به انتخاب داور و قضاوت داوری اعلام کرد و خواهان عدالت در داوری شد. دو تیم کار سختی را پیش رو دارند اما باید دید کدام تیم در نهایت برنده خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی