تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

میزبانی تیم‌های ایرانی چیزی نزدیک به محال

با توجه به اتفاقاتی که اخیراً افتاده، شانس میزبانی تیم‌های فوتبال ایران برای میزبانی از رقبای خود بسیار کم‌تر از قبل شده است.

کد خبر: ۹۷۳۲۷
۱۱:۲۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

میزبانی تیم‌های ایرانی چیزی نزدیک به محال

دیدارنیوز - میزبانی تیم‌های ملی و باشگاهی ایران در رقابت‌های بین‌المللی چند وقتی است با چالش مواجه شده و این حق از ایران گرفته شده است. با بروز پاندمی کرونا در جهان، فوتبال و میزبانی آن در همه جا تحت تاثیر قرار گرفت و حتی بازی‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا هم بصورت متمرکز در آلمان و پرتغال برگزار شد. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هم بصورت متمرکز در کشور‌های هند، عربستان و امارات پیگیری شد که خوشبختانه ۳ تیم از ۴ تیم ایرانی به مرحله حذفی راه یافتند.

تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به دیدار الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان خواهند رفت و می‌توانند در صورت مهیا بودن شرایط در ورزشگاه‌های آزادی و یادگار امام (ره) تبریز میزبان رقبای پرستاره و مقتدر خود باشند.

البته اولین شرط برای این میزبانی موافقت AFC مبنی بر برگزاری بازی‌ها بصورت رفت و برگشت و در زمین دو تیم است. پس از تصویب شدن این شرط، تیم‌های ایرانی باید امنیت مسابقه و امکانات اولیه استادیوم را تضمین کنند. با اتفاقات بازی ذوب آهن - پرسپولیس و قطعی برق استادیوم آزادی در دیدار استقلال - شهرخودرو، نگاه AFC به شرایط میزبانی ایرانی‌ها در بازی‌های بین‌المللی تغییر خواهد کرد و با توجه به کارشکنی‌های همیشگی، احتمال میزبانی تیم‌های ما کمتر و کمتر خواهد شد.

تیم ملی فوتبال هم شهریورماه در بازی‌های فوق العاده حساس مرحله پایانی انتخابی جام جهانی قطر باید ۱۰ بازی برگزار کند که می‌تواند در حالت عادی در ۵ تای آن‌ها میزبان باشد و امیدواریم با شرایط موجود این حق از تیم ملی گرفته نشود

منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی