تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نماینده سازمان جهانی یونیسف در ایران:

سازمان‌های مردم نهاد در شرایط کرونایی از کودکان و نوجوانان حمایت کنند

نماینده سازمان جهانی یونیسف در ایران با اشاره به مشکلاتی که پاندمی کرونا برای کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است، گفت: دولت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در این خصوص اقدامات جدی انجام دهند.

کد خبر: ۹۳۱۱۸
۱۶:۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰

سازمان‌های مردم نهاد و کودکان و کرونا

دیدارنیوز ـ مندیپ ابرایان روز چهارشنبه در همایش بین المللی "کووید -۱۹ و نظام سلام- درس‌های آموخته" زنجان که بصورت مجازی برگزار شد افزود: از زمان پاندمی بیماری کووید -۱۹ کودکان و نوجوانان در سطح جهانی نیز در کشور‌های کمتر برخوردار اعم از ارائه تجهیزات بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده با مشکلاتی مواجه شدند.

وی، نگرانی مجامع جهانی به خصوص سازمان یونیسف را در خصوص مشکلات کودکان و به ویژه در زمینه واکسیناسیون بیان و ابراز امیدواری کرد که دولت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در این خصوص اقدامات جدی را انجام دهند.

ابرایان با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان در برگزاری این همایش ارزشمند در سخنانی گزارشی از پاندمی کرونا و مشکلات این بیماری برای کودکان و نوجوانان بیان کرد و خواستار همکاری‌های جهانی در این خصوص شد.

گفتنی است کنفرانس بین المللی سه روزه "کووید - ۱۹ و نظام سلامت - درس‌های آموخته به مدت سه روز از چهارم تا ششم خرداد به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگله علوم پزشکی زنجان با ارائه پنل‌های تخصصی در حال برگزاری ست و بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده ۲۳ مقاله پذیرفته شده است و ۲۱۴ مقاله نیزبه صورت پوستر ارائه خواهد شد و مقالات برتر در مجله اسکوپوس دانشگاه چاپ خواهد شد.

پیش از این نیز دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم افتتاحیه هدف از برگزاری همایش را اشتراک گذاری تجارب علمی و اجرایی گران سنگ به دست آمده در سرتاسر جهان و نقش تاثیرگذار آن در تقویت جبهه متحد جهانی برای مقابله و کنترل این بیماری عنوان و خاطر نشان کرد: چرا که از مصادیق بارز جهانی" بیندیشیم و منطقی عمل کنیم" عرصه مقابله با این بیماری است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی