تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

پیام رئیس سازمان جنگل‌ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر پیامی را صادر کرد.

کد خبر: ۹۲۶۵۴
۱۴:۲۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

رئیس سازمان جنگل‌ها سالروز آزادسازی خرمشهر

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دکتر مسعود منصور به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین
سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، نماد مقاومت و اتصال به حبل‌المتین الهی و پیروزی ملت ‏ایران در دفاع از سرزمین اسلامی است. ‏

این پیروزی بزرگ مرهون شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی بزرگمردانی است که با توکل به خدا، در راه دفاع از ارزش‌های این ‏مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادند و پرچم "انا فتحنا لک فتحا مبینا" را به اهتزار در آوردند. ‏

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال جنگ تحمیلی فرارسیدن سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، ‏جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در اقصی نقاط کشور تبریک و ‏تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سرافرازی ملت بزرگ ایران را در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ‏‏ (مدظله العالی) مسئلت دارم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی