تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مذاکرات استقلال با بازیکنان مورد نظر موقتا متوقف شد

باشگاه استقلال مذاکرات با بازیکنان مورد نظرش را موقتا متوقف کرد.

کد خبر: ۹۰۲۹۷
۱۱:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

مذاکرات استقلال

دیدارنیوز - در حالی که انتظار می‌رفت باشگاه استقلال بعد از بازگشت از عربستان مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر جهت تمدید قرارداد آغاز کند، اما این اتفاق به صورت موقت متوقف شده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر در این خصوص نشان می دهد این توقف در مذاکره با بازیکنان با تشخیص و نظر فرهاد مجیدی صورت گرفته است. سرمربی جوان آبی پوشان معتقد است آغاز مذاکرات با بازیکنان مورد نظر جهت تمدید قرارداد، می‌تواند در این مقطع حساس از لیگ که بازی‌های مهمی از جمله دربی در پیش است، تمرکز بازیکنان را از بین ببرد. بنابراین، مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان مورد نظر از دو سه هفته آینده و پس از تثبیت موقعیت آبی پوشان در جدول آغاز خواهد شد.

استقلالی‌ها در هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم لیگ برتر دیدارهای مهمی برابر ذوب آهن و پرسپولیس در پیش دارند که این بازی‌ها به ترتیب در روزهای ۱۹ و ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی