تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

روحانی: به زودی تحریم برداشته می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه کار مذاکره کنندگان ما در وین بسیار بزرگ بوده است، تاکید کرد: اگر طرف مقابل به طور کامل به قانون عمل کند این مذاکرات زود تمام می شود. چرا که مسیر ما در این مذاکرات صحیح و درست بوده است.

کد خبر: ۸۹۸۵۳
۱۱:۲۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

روحانی:

دیدارنیوز- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: امروز مردم ایران ثمره ایستادگی، صبر و مقاومت شان را در وین می‌بینند. اگر دغل کاری و جناح بازی نشود و گزارش درست به گوش مردم برسانیم این نشان عظمت ملت ایران و نشان این است که طرف‌های برجام فهمیده اند راهی جز بازگشت به قانون، تعهدات و قطعنامه ۲۲۳۱ وجود ندارد.

وی ادامه داد: این پیروزی دولت در ماه‌های پایانی آن است. من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود؛ چرا که طرف مقابل می‌داند راهی جز اینکه به قانون، مقررات و تعهدات در برجام بازگردد وجود ندارد.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: امروز همه در دنیا یک صدا می‌گویند راهی جز اجرای برجام برای صلح و امنیت منطقه و جهان وجود ندارد. حالا در این میان شاید در گوشه‌ای صهیونیست‌ها چیزی بگویند که البته آن‌ها کسی نیستند.

وی همچنین گفت: در زمینه کرونا به مردم قول می‌دهم به زودی میلیون‌ها دوز واکسن داخلی و خارجی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی