تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بلینکن: مذاکرات وین پیشرفت کرده است

آنتونی بلینکن که برای شرکت در نشست گروه هفت به لندن سفر کرده در گفت و گو با نشریه فایننشال تایم گفت: مذاکرات وین پیشرفت کرده است اما ما یک راه طولانی در پیش داریم و ایران باید به پایبندی به توافق هسته ای برگردد.

کد خبر: ۸۹۷۹۸
۰۹:۲۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

 مذاکرات وین پ

دیدارنیوز - آنتونی بلینکن که برای شرکت در نشست گروه هفت به لندن سفر کرده در گفت و گو با نشریه فایننشال تایم گفت: مذاکرات وین پیشرفت کرده است اما ما یک راه طولانی در پیش داریم و ایران باید به پایبندی به توافق هسته ای برگردد.

وی درباره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایران بر مذاکرات وین هم گفت که تمایل ندارد تا در این زمینه گمانه‌زنی کند اما به گفته او رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب سیاست خارجی ایران است و ایشان در زمینه سیاست‌های بنیادین توافق هسته‌ای تصمیم گیری می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه مداکرات ایران و عربستان در عراق به فایننشال تایم گفت: گزارش ها دلگرم کننده است.مدیریت اختلافات از طریق گفتگوی مستقیم خوب است.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی