تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیر خارجه فرانسه جمعه راهی لبنان می‌شود

وزیر خارجه فرانسه روز جمعه (هفدهم اردیبهشت ماه) همزمان با تشدید فشارهای پاریس برای خروج بیروت از بحران سیاسی عازم لبنان می‌شود.

کد خبر: ۸۹۸۴۸
۱۱:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

وزیر خارجه فرانسه

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع دیپلماتیک اعلام کردند که ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در چارچوب تشدید فشارها برای خروج بیروت از بحران سیاسی، راهی لبنان خواهد شد.

این سفر پس از گذشت روزهای کمی از اشاره پاریس به امکان اعمال تحریم‌ها و ارائه شکایت به دستگاه قضایی فرانسه علیه ریاض سلامه، رئیس بانک مرکزی لبنان انجام می‌شود.

پیشتر رویترز گزارش داده بود وی روزهای ۵ و ۶ ماه مه به لبنان می‌رود.

روز پنجشنبه گذشته وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که کشورش محدودیت‌هایی را علیه ورود شخصیت‌های لبنانی به خاک خود اعمال کرده است که «مانع روند سیاسی و از بین بردن فساد در این کشور می شوند».


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی