تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

نقاهتگاه فردیس مرکز تزریق واکسن کرونا در نظر گرفته شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس اعلام کرد که افراد بالای ۸۰ سال می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم و سه درمانگاه این شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر: ۸۹۱۲۴
۱۶:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

نقاهتگاه فردیس مرکز تزریق واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ دکتر محمدرضا ترابی روز پنجشنبه در گفتگویی افزود: در شهرستان فردیس علاوه بر نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم افراد بالای ۸۰ سال می‌توانند برای دریافت واکسن به سه درمانگاه وابسته به شبکه بهداشت و درمان فردیس مشکین دشت، شهدا و، ولی عصر (عج) مراجعه کنند.

وی توضیح داد: نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم فردیس به دلیل فضای باز به عنوان اصلی‌ترین مرکز تزریق واکسن برای افراد بالای ۸۰ سال در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد: این سه مراکز درمانی و نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای تزریق واکسن افراد بالای ۸۰ سال آماده خدمات دهی هستند.

شهرستان فردیس با جمعیت ۶۰۰ هزار نفر در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی