تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واردات ۵۰ هزار تن مرغ تنظیم بازاری تصویب شد

براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد واردات مرغ تا سقف ۵۰ هزار تن توسط شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت‌های متقاضی انجام شود.

کد خبر: ۸۸۳۴۲
۱۲:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

واردات مرغ تنظیم بازار

دیدارنیوز ـ یکصد و سی و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در تاریخ ۳۰ فروردین ماه برگزار شده و در این جلسه دستورالعمل‌هایی برای بازار مرغ، خرما و جوجه به تصویب رسیده است.

در این جلسه تصویب شد که به استناد درخواست شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر خرید و واردات گوشت مرغ به میزان ۵۰ هزار تن از سوی این شرکت با استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های تابعه انجمن فرآورده‌های خامی دامی و علاوه بر شرکت‌های معرفی‌شده از طرف انجمن مذکور از توان سایر شرکت‌های متقاضی استفاده شود.

این موضوع در جلسه مطرح و با تایید شورای خرید و تصویب هیأت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام مورد موافقت قرار گرفت.

بر اساس مصوبه‌های ستاد تنظیم بازار، کمیته‌ای تخصصی به منظور ساماندهی بازار مرغ و تخم‌مرغ با ریاست وزیر جهاد کشاورزی و عضویت قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی و دیگر مسوولان مربوطه تشکیل شده است.

این کمیته با داشتن اختیارات کامل از سوی ستاد تنظیم بازار نسبت به برنامه‌ریزی و تولید و توزیع مرغ، از طریق شرکت‌های تولیدکننده عمده مرغ و نیز با همکاری و خدمت گرفتن از ظرفیت مرغ‌داری‌های دیگر، اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد.

همچنین براساس تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور در روز‌های گذشته، قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ به کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی