تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استاد الدوحه: تساوی استقلال با طعم تداوم صدرنشینی حریف

روزنامه استاد الدوحه قطر تساوی الدحیل برابر استقلال را به این دلیل مهم دانست که منجر به ادامه صدرنشینی تیم الدحیل شد.

کد خبر: ۸۸۲۶۴
۰۹:۰۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

استقلال

دیدارنیوز - به نقل از استاد الدوحه، دو تیم استقلال و الدحیل که در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند. الدحیل با تساوی که در این بازی به دست آورد به صدرنشینی خود در این گروه ادامه داد.

در نیمه نخست برتری با الدحیل بود تا جایی که شاگردان لموشی برای زدن گل برتری روی دروازه حریف فشار آوردند، اما این استقلال بود که برخلاف جریان بازی توانست از روی نقطه پنالتی و توسط دیاباته به گل برسد. الدحیل بعد از این گل به بازی هجومی خود ادامه داد و توانست در وقت‌های تلف شده نیمه نخست گل تساوی را از روی نقطه پنالتی توسط اولونگا به ثمر برساند.

در ادامه گزارش استاد الدوحه آمده است: در نیمه دوم اولونگا توانست در دقیقه ۵۹ با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند، اما قایدی در دقیقه ۶۱ جبران کرد. الدحیل تلاش کرد تا از برتری خود بهره بگیرد و دوباره روی دروازه استقلال فشار آورد این درحالی بود که نماینده ایران هم به دنبال زدن گل سوم بود، اما در نهایت بازی با همین تساوی دو بر دو به پایان رسید.

الدحیل با این تساوی با ۸ امتیاز در صدر باقی ماند این درحالی بود که استقلال با ۷ امتیاز به رده دوم صعود کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی