تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد

با حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید امیر محمد مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

کد خبر: ۸۶۶۲۹
۱۵:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه دکتر مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است:

"پیرو ابلاغ سرپرستی شماره ۱۰۰/۹۲۷۲ مورخ ۱۳۹۹/۹/۱۲ و با توجه به مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۱ شورای عالی انستیتو و به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان " رییس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه" منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم. "

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر مرتضویان دانش آموخته دکترای علوم و مهندسی صنایع غذایی، گرایش تکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی با مرتبه استادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

دکترای علوم و مهندسی صنایع غذایی باگرایش تکنولوژی مواد غذایی، عضو شورای مشورتی غذا در سازمان غذا و دارو، عضو شورای حمایت از فناوری و شرکت­های دانش­بنیان در سازمان غذا و دارو، معاون آموزشی دانشکده و انستیتوی تغذیه و صنایع غذایی کشور، مدیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم­پزشکی شهید بهشتی­پزشکی شهیدبهشتی، عضو شورای آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی شهیدبهشتی، عضوشورای سیاست‌گذاری کمیته‌ی تحقیقات دانشجوییکشوری در وزارت بهداشت و مشاور علمی سازمان غذا و دارو در حوزه لبنیات و مواد غذایی فراسودمند از جمله سوابق اجرایی و علمی دکتر مرتضویان است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی