تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

اسامی پذیرفته‌شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی

مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته‌شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

کد خبر: ۸۵۹۷۰
۱۵:۴۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰

اسامی پذیرفته‌شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی

دیدارنیوز ـ این معاونت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قبول‌شدگان مکلف هستند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی) با توجه به موارد ذکر شده اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر این اساس، داوطلبان در صورت هر گونه ابهام درخصوص نتایج نهایی آزمون، می­ توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی: www.sanjesh.org اقدم یا در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

نوبت نخست این آزمون از ساعت هشت و نیم روز پنج‌شنبه، ۱۱ دی ۹۹، آغاز شد که در سایه پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، میزبان داوطلبان بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی