تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

به روز رسانی: قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال شد

محمد مهدی نبی از سمت دبیرکل فدراسیون فوتبال استعفا داد. به نظر می‌رسد که عزیزی خادم درصدد استفاده از افراد جدید برای سمت‌های کلیدی فدراسیون است.

کد خبر: ۸۳۵۴۰
۱۴:۲۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

عزیزی خادم دبیرکل جدید را معرفی می‌کند؛ پیام استعفای نبی چه بود؟

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از سوی مجمع، حالا چشم اهالی فوتبال به انتخاب کابینه اوست. شب گذشته محمد‌مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در یک سال اخیر رسما استعفا داد و حتی از سمت‌های دیگر خود مثل سرپرست تیم‌های ملی نیز کناره گرفت تا به قول مدیران ورزشی‌ها دست رئیس جدید را برای انتخاب دبیرکل جدید باز بگذارد.

نبی در دو دهه اخیر شخصیت قدرتمند و پیدا و پنهان فوتبال ایران در عرصه‌های باشگاهی و ملی بوده و در هفته منتهی به انتخابات فدراسیون فوتبال در برخی محافل گفته شد که او همچنان فرد مورد علاقه برخی از گروه‌های نیرومند در فوتبال ایران برای باقی‌ماندن در پست دبیرکلی است.

با این اوصاف به نظر می‌آید رئیس جدید فدراسیون در صدد استفاده از افراد جدید برای سمت‌های کلیدی در فدراسیون است. امروز شایعاتی مبنی بر معرفی حمیدرضا مهرعلی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال به گوش رسید. مهرعلی که از دوستان و همکاران قدیمی عزیزی خادم بوده اما هنوز در خارج از کشور به سر می‌برد و ظاهرا این امکان را نخواهد داشت که دبیرکل شود.

از سوی دیگر در برخی محافل نیز صحبت از حضور منصور قنبرزاده مدیر عامل پیشین باشگاه نفت تهران به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون شده است که از قضا قنبرزاده نیز در فهرست عزیزی خادم برای پست نایب رئیسی حضور داشت و در عین حال در حوزه نفت نیز سابقه همکاری با عزیزی خادم را داشته است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که عزیزی خادم در تلاش است که حمیدرضا مهرعلی را نیز به طریقی در اداره فدراسیون به خدمت بگیرد تا ترکیب نواب رئیس خود را که پیش از انتخابات معرفی کرده بود عملا وارد جریان مدیریت فوتبال کند. به هر حال دبیرکل و نایب رئیس اول در رأس هرم مدیریتی فدراسیون کرسی‌های بسیار مهم و کلیدی هستند و طبیعی است که محافل صاحب نفوذ در فوتبال ایران در تلاش برای در اختیار گرفتن این دو صندلی باشند.

گرچه هنوز رسما صحبتی از افراد جدید از سوی رئیس فدراسیون نشده اما پذیرش استعفای نبی از سوی عزیزی خادم این پیام را داشت که فدراسیون در صدد حضور افراد جدید در رده دوم مدیریتی است و شاید حیدر بهاروند را هم باید از حالا به عنوان کناررفته تلقی کرد.

به روزرسانی خبر: منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون معرفی شد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی