تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
چهار فلسطینی کشته و سی نفر دیگر زخمی شدند

حمله وحشیانه اسرائیل به اردوگاه نصیرات/ مناطق امن زیر بمباران است

پس از حمله مرگبار و وحشیانه اسرائیل به یک خانه در اردوگاه «نصیرات» در مرکز غزه، چهار فلسطینی کشته و سی نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر: ۱۶۴۴۹۶
۱۱:۲۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حمله وحشیانه اسرائیل به اردوگاه نصیرات

دیدارنیوز: خبرگزاری «شهاب» اعلام کرد، به‌دنبال حمله اسرائیل که یک خانه در اردوگاه «نصیرات» در مرکز غزه را هدف قرار داد، چهار فلسطینی کشته و سی نفر دیگر زخمی شدند.

به نقل از العربیه، شبکه «فلسطین»، روز جمعه هفت اردیبهشت، اعلام کرد در بمباران اطراف مدرسه «فیصل» در محله ژاپنی در غرب خان‌یونس، در جنوب نوار غزه، سه نفر کشته شدند.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرد در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به منطقه «السوارها» در غرب اردوگاه «نصیرات» در مرکز نوار غزه، دو فلسطینی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

بمباران مناطق «امن»

شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش داد تحقیقاتی در مورد حملات هوایی اسرائیل انجام داده که نشان می‌دهد اسرائیل مناطقی که به عنوان ناحیه‌های امن در جنوب غزه تعیین کرده را بمباران کرده است.

گروه مستندسازی این شبکه از این حملات فیلمبرداری کردند که شش مورد، رفح را هدف قرار داده بود و هفتمین مورد شهرک «مواصی» در نوار غزه بوده است که اسرائیل این مناطق را به عنوان منطقه امن تعیین کرده بود.

کشته‌شدن ۳۴ هزار فلسطینی

وزارت بهداشت در نوار غزه صبح امروز اعلام کرد در نتیجه جنگ اسرائیل در نوار غزه از هفت اکتبر گذشته، ۳۴ هزار ۳۵۶ فلسطینی کشته و ۷۷ هزار ۳۶۸ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی