تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تابلو بورس

آغاز هفته با سقوط تمام شاخص‌های بورس و فرابورس

شروع کار بورس در روز اول هفته، ۱۶ اسفند، همراه بود با منفی شدن شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن بورس و شاخص کل فرابورس.

کد خبر: ۸۳۴۰۲
۱۳:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

آغاز هفته با سقوط تمام شاخص‌های بورس و فرابورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس امروز ۰.۹۶ درصد ریزش داشت، یعنی چیزی حدود ۸ هزار و ۱۷۳ واحد ریزش. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۷۴۲ ایستاد. شاخص هم وزن هم با سقوطی ۳۳۰ واحدی بر روی ۴۳۰ هزار و ۹۳۴ ایستاد.
تمام هفت نماد تأثیرگذار بورس امروز منفی بودند. این نماد‌ها عبارت بودند از: «فملی»، «فارس»، «فولاد»، «شستا»، «شپنا»، «وبملت» و «وپارسا».
نماد‌های «شستا»، «آبادا»، «ثامید»، «بوعلی»، «شپنا»، «وخارزم» و «برکت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «کرمان»، «بگیلان»، «پیزد»، «وسپهر»، «پیزد» و «بجهرم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۵۸ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۰۵ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس، بعد از سه روز حرکت مثبت مجدداً روند نزولی به خود گرفت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۷۹ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۰۵ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «بپارس»، «میدکو»، «آریا»، «رافزا» و «عصینو»، «صبا» و «زاگرس».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی