تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری بیان شد

رئیسی: آموزش و پرورش مساله اول کشور است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است، گفت: آموزش و پرورش نه مساله با اولویت، بلکه مساله اول کشور است.

کد خبر: ۱۶۴۶۲۷
۱۲:۰۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در آستانه روز معلم، در دیدار جمعی از فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

در ابتدای این مراسم و با حضور رئیس جمهور از ۱۵ نفر از معلمان برگزیده مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم و نیز ۵ نفر از برگزیدگان کادر مدیریتی و کیفیت‌بخشی آموزشی با اهدای لوح تقدیر شد.

نورمحمد سلطانی، سلمان رستمی، مرضیه باباخان‌زاده، نرگس سادات‌سجادی و آرمان حسنی از معلمان مقطع ابتدایی، جعفر عالی‌پور، عبدالرضا شیرکوند، بهرام فرهادی مقدم، فاطمه مطاعی، سیده ژیلا انجم‌روز از معلمان مقطع متوسطه اول، فروغ نادری، زهرا شرفی، علی‌یار پادروند، مرتضی بصیری و فاطمه زارع از معلمان مقطع متوسطه دوم و مهدی بشیرنژاد دهقان مدیر، محمد نظری معاون، زهره غلامی مربی امور تربیتی، فائزه ادیب‌نیا مشاور و مرجان ارازیان مراقب سلامت نمونه ۲۰ نفری بودند که از سوی رئیسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی