تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
فدراسیون فوتبال، مربی قهرمان آسیا را حفظ می‌کند؟

ماندن شمسایی به یک شرط!

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌گوید که ماندنش در تیم ملی، به فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

کد خبر: ۱۶۴۶۲۳
۱۱:۲۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماندن شمسایی به یک شرط!

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تیمش این پتانسیل را داراست که در جام جهانی ازبکستان تا مراحل پایانی پیش برود.

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی، تایلند میزبان را در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

شمسایی در این باره به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در دوره قبلی با وجود زدن گل‌های زیاد، در نهایت در فینال مقابل ژاپن شکست خوردیم. این بار تمرکزمان را خیلی خوب حفظ کردیم. می‌خواهم از همه بازیکنانم به خاطر فداکاری و سختکوشی‌شان تشکر کنم. از حمایت خانواده‌هایشان که به آن‌ها اجازه دادند خود را وقف هدف مشترک ما کنند نیز بسیار سپاسگزارم. کاملا معتقدم که این فداکاری‌هاست که مسیر ما را در راه قهرمانی آسیا هموار کرد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: تغییر نسل بسیار دشوار است. این مسابقات را بدون بهترین بازیکنمان یعنی حسین طیبی آغاز کردیم که در دوره گذشته آقای گل شد. آن زمان فقط چهار بازیکن با سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا داشتیم، ولی این دوره فقط پنج بازیکن بودند که سابقه حضور در جام ملت‌های آسیا را نداشتند. اکنون تمرکزمان را به جام جهانی معطوف خواهیم کرد. به حمایت خوب فدراسیون نیاز داریم. تصمیم‌گیری درباره ماندن من به عنوان سرمربی، به فدراسیون بستگی دارد.

رودریگو، سرمربی تیم ملی تایلند، هم در پایان بازی گفت: فکر می‌کردم می‌توانیم حتی پس از دریافت دو گل به بازی برگردیم، اما گل سوم ایران امید‌های ما را از بین برد. ایران بسیار برتر و کاملا شایسته عنوان قهرمانی بود. به آن‌ها تبریک می‌گویم. واقعا دوست دارم به عنوان سرمربی در تایلند بمانم و به همکاری با تیم ملی ادامه بدهم. قرارداد من به پایان می‌رسد، اما واقعا مشتاقم دوباره در این تیم مربیگری کنم. تایلند جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد و حاضرم در تیم بمانم.

او در پایان گفت: جام جهانی برای تایلند آسان نخواهد بود. ما با تیم‌های قدر و سرسختی روبه‌رو خواهیم بود؛ به‌خصوص تیم‌های اروپای شرقی که از نظر بدنی بهتر از بازیکنان آسیایی‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی