تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلو بورس: ریزش، با روندی کندتر از روز‌های گذشته

امروز نیز به مانند روز گذشته روند نزولی شاخص کل ادامه داشت.

کد خبر: ۸۲۷۳۸
۱۳:۰۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
تابلو بورس: ریزش، با روندی کندتر از روز‌های گذشته
دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان ساعت کاری بازار بورس امروز، ۵ اسفند، شاخص کل بورس پس از افت ۲۷۲۱ واحدی (۰.۲۲ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰/۲۲ درصدی مواجه شد و بر روی ۴۳۵ هزار و ۰۹۶ قرار گرفت.
آخرین قیمت ۱۰۳نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۱۹نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها امروز بیش از ۴۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نماد‌های «فملی»، «شستا»، «فولاد»، «شتران»، «خساپا»، «شبندر» و «خودرو» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «وسپهر»، «آریا»، «رافزا»، «بگیلان»، «شاروم»، «بپیوند» و «شگویا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
شاخص کل فرابورس نیز با نزول مواجه بود و در پایان ساعت کاری بازار، در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۲۳ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «هرمز»، «آریا»، «ذوب»، «صبا»، «کهگر»، «دی» و «وملل»
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریباً به حدود پنج هزار و ۵۷۰میلیارد تومان رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی