تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری

با تعیین حداقل سن و مدرک سطح ۴ حوزه برای داوطلبان این مجلس اعضای مجلس خبرگان رهبری در اصلاح موادی از قانون انتخابات این مجلس داشتن مدرک علمی سطح ۴ حوزه را به شروط لازم برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان افزودند.

کد خبر: ۸۲۶۶۳
۱۳:۵۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹

اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری

 

دیدارنیوز ـ نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در هشتمین اجلاسیه رسمی خود که صبح امروز برگزار شد، بند‌هایی از «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگان ملت پس از بحث درباره طرح‌های پیشنهادی و استماع نظرات مخالفان و موافقان طرح ها، حداقل سن لازم برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان را تعیین کردند. نمایندگان خبرگان همچنین در بررسی «صلاحیت علمی داوطلبان برای حضور در آزمون»، مدرک سطح ۴ حوزه را برای داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان الزامی کردند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی