تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فوتبال باشگاهی اروپا؛ انتقام به سبک لوکاکو و موناکو

شب گذشته در لیگ‌های اروپایی بازی‌های مهم و جذابی برگزار شد و اتفاقات جالب و هیجان انگیزی رخ داد. نتایج دیشب را دنبال کنید.

کد خبر: ۸۲۶۴۶
۱۲:۰۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: شب گذشته دیدار‌های مهمی در رقابت‌های اروپایی انجام شد که نتایج ان را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: سیتی بدون رقیب می‌تازد
در لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی صدرنشین بدون رقیب، در ورزشگاه امارات میهمان آرسنال بود و در نهایت تقابل دو همکار دیرین به سود گواردیولا به پایان رسید. آبی‌های منچستر شب گذشته موفق شدند در همان دقیقه ۱ با ضربه سر استرلینگ در محوطه شش قدم، به تنها گل بازی برسند و هجدهمین برد متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند. سیتی با این سه امتیاز ۵۹ امتیازی شد و با ۱۰ امتیاز اختلاف با دو تیم پایین‌تر از خود بی رقیب به سمت قهرمانی در لیگ برتر می‌تازد. آرسنال هم با آرتتا  با ۳۴ امتیاز در همان رتبه دهم باقی ماند.
 
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست

منچستر یونایتد تیم دوم جدول هم موفق شد شب گذشته در دیداری سخت و دشوار در خانه برابر تیم نیوکاسل به پیروزی مهم برسد و سه امتیاز را به دست بیاورد تا اختلاف ۱۰ امتیازی خود را با  رقیب همشهری حفظ کند. ابتدا مارکوس رشفورد شیاطین سرخ را در دقیقه ۳۰ پیش انداخت، اما بلافاصله بازیکنان نیوکاسل توسط آلان سنت ماکسیم گل تساوی را بزند. در نیمه دوم منچستر برای پیروزی حملات خود را افزایش داد و موفق شد توسط دنیل جیمز و برنو فرناندز از روی نقطه پنالتی به گل‌های بعدی برسد و جایگاه خود را در رتبه دوم با ۴۹ امتیاز حفظ کند.
 
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست

اسپانیا: بارسلونا از جاده قهرمانی خارج شد
در لالیگا اسپانیا، بارسلونا بعد از شکست تلخ خود در خانه مقابل پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و پس از امتیاز از دست دادن اتلتیکو در بازی‌های گذشته، مصمم بود با برد مقابل حریف نه چندان قدرتمند خود فاصله امتیازی را کاهش دهد و خود را برای کسب قهرمانی در لالیگا امیدوار کند. اما در میان ناباوری خوشبین‌ترین هواداران خود، مقابل کادیز به تساوی ۱ -۱ در خانه رضایت داد و سه امتیاز حساس داخل خانه را از دست داد. بارسلونا ابتدا موفق شد از روی نقطه پنالتی توسط مسی که شب گذشته رکورد ژاوی و رونالدو را شکست به گل برسد. در ادامه بارسایی‌ها می‌توانستند با گل کردن موقعیت‌های خود پیروزی پرگلی به دست بیاورند که موفق نبودند و در نهایت بازی که رو به اتمام بود، پنالتی پیکه بر روی بازیکن کادیز و گل شدن آن، کادیز را به یک امتیاز ارزشمند در این بازی رساند تا بارسلونا دو امتیاز مهم را از دست بدهد. آبی اناری‌ها با این تساوی ۴۷ امتیازی شده و در رده سوم جدول باقی ماندند.
 
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست

لوکاکو از زلاتان انتقام گرفت
در سری آ ایتالیا، مهم‌ترین دیدار این هفته روز گذشته میان دو تیم همشهری میلان در جوزپه مه‌آتزا انجام شد. اینتر با هدایت کونته که این روز‌ها در صدرجدول قرار گرفتند و از امتیاز از دست دادن میلان نهایت استفاده را کرده و راهی صدر شدند موفق شدند در دیداری کاملا برتر و با نتیجه قاطعانه میلان را شکست داده و جایگاه خود در صدر جدول محکم کنند. اینتر همان ابتدا در دقیقه ۳ موفق شد روی سانتر زیبای لوکاکو و ضربه سر لائوتارو مارتینز از میلان پیش بیوفتد. میلان برای جبران گل خورده پیش کشید، اما سیو‌های بی نظیر سمیر هنداناویچ اجازه گلزنی را به میلان نداد. در نیمه دوم اینتر که عقب کشیده بود تا با استفاده از ضد حملات گل‌های خود را بیشتر کند این تاکتیک نتیجه داد و اینتری‌ها ابتدا روی حرکت پرسیج و پاس به دهانه دروازه مارتینز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه هم لوکاکو که عطش گلزنی زیادی در این بازی داشت با فرار خود به سمت دروازه میلان با شوت دقیق از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه دوناروما گل سوم را زد تا میلان شکست قاطعانه و سختی را مقابل همشهری دیرینه بپذیرد. در نهایت اینتر با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول جای خود را محکم کرد و میلان هم با این شکست در همان رتبه دوم با ۴۹ امتیاز باقی ماند.
 
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست

موناکو اجازه قدرتنمایی به پاریسی‌ها نداد
در لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته دیداری حساس میان دو تیم موناکو و پاریس در خانه پاریسی‌ها انجام شد و موناکو موفق شد با دو گل از سد شاگردان پوچتینو عبور کند. در این بازی در همان دقایق ابتدایی موناکو توسط سوفیانه دیوپ دروازه کیلور ناواس را باز کرد. یاران نیمار و امباپه که بعد از درخشش در زمین بارسلونا حالا به دنبال قدرت گرفتن در فرانسه هستند در این بازی غافلگیر شدند. آن‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیدند، اما در گل کردن موقعیت‌ها بدشانس بودند که در نهایت در ابتدای نیمه دوم موناکو توسط ماریپن گل دوم زده شد تا به یک پیروزی مهم بیرون از خانه برسند. موناکو با این پیروزی ۵۲ امتیازی و پشت سر پاری‌سن ژرمن قرار گرفت و شاگردان پوچتینو هم با این باخت ۵۴ امتیازی در رتبه سوم باقی ماندند تا اختلاف با صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش پیدا کند.
 
سیتی بدون رقیب در مسیر قهرمانی، لوکاکو شاخ زلاتان را شکست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی