تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کدام جریان سیاسی برای آذری‌جهرمی پرونده قضایی تشکیل داد؟

اصولگرایان به‌دنبال انتقام از آذری‌جهرمی هستند. نقد وزیر ارتباطات به رئیس مجلس گویا برای آن‌ها خیلی گران تمام شده است. آن‌ها که او را تهدید کرده بودند اگر از قالیباف عذرخواهی نکند، او را به مجلس می‌کشانند؛ حالا خبر از تشکیل پرونده قضائی علیه او داده‌اند.

کد خبر: ۸۲۳۶۷
۱۰:۵۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

کدام جریان سیاسی برای آذری‌جهرمی پرونده قضایی تشکیل داد؟

 

دیدارنیوز ـ محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات، قبلا بابت عدم اعمال فیلترینگ بر اینستاگرام و برخی موارد دیگر از جمله شکایت تعدادی طلبه احضار شده بود. گویا در آزادی بیان و نقد فقط برخی چهره‌ها یا وابستگان به جریانی خاص مصونیت دارند. شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اصولگرا هر روز مملو از فضاسازی و حمله و هتاکی به دولت، شخص رئیس‌جمهوری و... است، اما دیده نشده که احدی احضار شود، اما یک نقد بر سفر رئیس مجلس منجر به شکل‌گیری پرونده قضائی می‌شود.

اخیرا با احضار آذری‌جهرمی ازسوی دادسرای فرهنگ و رسانه و نیز کشانده‌شدن به مجلس برای پاره‌ای توضیحات، این پرسش مطرح شده است که شاید آذری‌جهرمی ازسوی برخی از این افراد به‌عنوان رقیب انتخاباتی برای دولت آینده تلقی شده است. این در حالی است که او بار‌ها تأکید کرده که برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات آینده را ندارد.

واکنش دو نماینده مجلس ـ‌توانگر و شجاعی‌ـ در کنار حملات طیف موسوم به حامیان قالیباف به وزیر ارتباطات که تنها در یک جمله اشاره کرده بود به بحث استقلال در قبال کاخ سفید و کاخ کرملین، حکایت از آن دارد که همچنان «محمدجواد آذری‌جهرمی» در مظان کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارد.

برخی هم معتقدند که سخن آذری‌جهرمی بهانه خوبی به اصولگرایان و مجلس داده تا رفتار ناشیانه، غیرحرفه‌ای و هیجان‌زده خود را در ماجرای سفر قالیباف و حواشی دیدار با پوتین تبدیل به «دق‌دلی» کرده و همه «کاسه کوزه‌ها» را بر سر محمدجواد آذری‌جهرمی بشکنند و خالی کنند.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی