تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان تشکیل شد

ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان تشکیل و ارکان آن آغاز به کار کردند.

کد خبر: ۸۲۲۵۶
۲۱:۰۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - شهاب طباطبایی اظهار کرد: ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان به ریاست سعید نورمحمدی تشکیل شده است. ارکان این ستاد شکل گرفته و طی روزهای آینده اعضای ستاد معرفی می شوند. 

وی ادامه داد: برنامه پیشنهادی حزب ندای ایرانیان برای اداره کشور در شش سر فصل کلان توسط کمیته ستاد تدوین شده که در حال نهایی شدن است؛ پس از نهایی شدن کاندیدای انتخاباتی این برنامه توسط آنان منتشر خواهد شد.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: علاوه بر برنامه کلان حزب، صد بحران و مشکل کشور شناسایی شده است که در حال نهایی کردن راه کارهای آنان هستیم که در آینده در مصاحبه های کاندیدهای انتخاباتی حزب این بحران ها و راه حل هایش اعلام خواهد شد. 

پیش تر اعضای این حزب در گفت و گوهای مطبوعاتی از دعوت شدن محمد جواد ظریف و صادق خرازی برای قبول کاندیداتوری انتخاباتی توسط حزب ندای ایرانیان خبر داده بودند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی