تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۵ بهمن ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته و پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا فردا ادامه پیدا کند.

کد خبر: ۸۱۳۷۹
۱۰:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

 

دیدارنیوز ـ پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از از آن است که صبح امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است که ناشی از شرایط پایدار جو، عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

حاکمیت جو آرام و پایدار طی روز، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت باعث خواهد شد با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده شود و پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت، کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد، هر چند با افزایش تندی باد در ساعات پایانی امشب (۱۵ بهمن ماه) تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

صبح فردا (۱۶ بهمن ماه) با افزایش تردد خودرو‌ها در مناطق پرتردد شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود. طی روز نیز برقراری جو آرام و نسبتا پایدار تجمع آلاینده‌ها را به‌دنبال خواهد داشت. با ادامه این شرایط جوی تا ساعات پایانی فردا (۱۶ بهمن ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی، برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۲۷ بود و هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۲۵ است وکیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی