تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیس دیوان عالی کشور: عملکرد تمام قضات کشور بررسی می‌شود

رئیس دیوان عالی کشور گفت: عملکرد تمام قضات کشور بررسی می‌شود و قضات باانگیزه به مسئولان کشوری معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۸۰۸۶۹
۱۴:۴۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

رئیس دیوان عالی کشور:عملکرد تمام قضات کشور بررسی می‌شود

 

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به وظایف دیوان عالی کشور در خصوص نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضائی ابراز داشت: دیوان عالی کشور براساس ضوابطی که رئیس قوه قضائیه تعیین می‌کند به انجام مسوولیت‌های که طبق قانون به آن محول می‌شود می‌پردازد که یکی از شیوه‌های نظارتی در دوره تحول قضائی سفر‌های استانی می‌باشد.

وی افزود: به منظور ارزیابی دقیق، هیأت‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان، از یک هفته قبل به استان هرمزگان سفر کرده اند و در مدت حضور خود با حضور در شهرستان‌ها و بخش‌ها، ضمن بررسی دقیق پرونده‌ها نقاط قوت و ضعف را شناسایی نموده اند که به صورت مکتوب و در قالب کتابچه جهت بهره برداری و ایجاد وحدت رویه تنظیم خواهد شد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در جریان این دیدار با تقدیر از عملکرد دستگاه قضائی استان هرمزگان، بازدید‌های منظم و حضور به موقع رئیس کل دادگستری استان در صحنه‌های مختلف و ایجاد یک فضای مناسب در سطح استان را امید بخش دانست و خاطرنشان ساخت: اقدام ابتکاری دیوان عالی کشور و حضور میدانی قضات برجسته در جهت رصد کیفیت صدور احکام قضائی از نزدیک یکی از کار‌های فاخر دستگاه قضائی است.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز با قدردادنی از رهنمود‌های ریاست معظم قوه قضائیه، شناسایی نقاط قوت و کاستی‌ها را یکی از برکات حضور قضات دیوان عالی کشور برشمرد و اضافه کرد: دستگاه قضائی استان هرمزگان تلاش خواهد کرد با تقویت نقاط قوت با تلاش مضاعف نسبت به رفع کاستی‌ها و ایجاد وحدت رویه در صدور آرا قضایی اقدام کند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی