تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شیده لالمی دبیر خبر روزنامه همشهری درگذشت

شیده لالمی ـ دبیر اجتماعی روزنامه همشهری ـ دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۸۰۱۲۲
۱۷:۳۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - نیلوفر قدیری مدیر مسئول روزنامه همشهری با تایید خبر درگذشت شیده لالمی، تاکید کرد که هنوز جزئیات دقیقی از علت فوت این روزنامه نگار به آنها اعلام نشده است.

قدیری درباره شیده لالمی و سوابق کاری و حرفه ای او در روزنامه نگاری، یادآور شد: شیده لالمی روزنامه نگار خوش ذوق در حوزه تخصصی اش بود که در این حوزه هم کسب دانش کرده بود و حدود یک سالی بود که دبیر گروه اجتماعی بود. در این یک سال جز سخت کوشی به ویژه در ارتباط با موضوع کرونا چیزی از او ندیدیم. صفحه ای با موضوع کرونا طراحی کرده بودیم که ایشان بنیان گذار این صفحه بودند و متاسفانه خیلی ناباورانه از بین ما رفتند.

مدیر مسوول روزنامه همشهری درباره علت فوت شیده لالمی که در برخی رسانه ها گازگرفتگی عنوان شده است، توضیح داد: جزئیات علت فوت ایشان تاکنون از سوی دوستان نزدیکش مطرح شده است.

روایتی از ترک تحصیل گسترده دختران در روستاهای خوزستان، شوراهای شهر و چشم‌انداز پیش‌رو، پیامدهای اجتماعی حمل و نقل اینترنتی در خیابان های تهران، تاثیر ماهای پایتخت بر سبک زندگی مردم (تهران در محاصره غول های تجاری)، با جان باغ ها به جای خانه های تاریخی (ساخت و سازها در تهران) و داغ فرزندان مرده روی دل‌های کزاز (گزارشی از مرگ تدریجی مردم و تولد کودکان معلول در چند صد متری صنایع بزرگ در اراک) از جمله گزارش های سال های اخیر شیده لالمی در رسانه ها بوده است.

عبدالرسول وصال، مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند، به مناسبت انتشار هزارمین شماره این روزنامه، در مصاحبه‌ای به خصوصیات بارز همکارانش پرداخته و از شیده لالمی به عنوان «الگوی خبرنگار اجتماعی، منصف و استوار» یاد کرده بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی