تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه: فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه پرواز‌های مسافری در فرودگاه همدان انجام نمی‌شود، گفت: در حال حاضر پرواز‌های پشتیبان و آموزشی در فرودگاه همدان برقرار است.

کد خبر: ۸۰۰۷۰
۱۲:۵۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

مدیر روابط عمومی فرودگاه:فرودگاه همدان پرواز مسافری ندارد

 

دیدارنیوز ـ سیدحمیدرضا صائمین با اشاره به اینکه تمام پرواز‌های کشور براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا با ۶۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود، اظهار کرد: به دنبال برنامه‌ریزی برای پرواز‌های برنامه‌ای در فرودگاه همدان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه آماده از سرگیری پرواز‌های کیش و مشهد در فرودگاه همدان هستیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه حرم حضرت امام رضا (ع) به تازگی بازگشایی شده و پرواز‌های مسافری کیش نیز مدتی است انجام می‌گیرد، فرودگاه همدان به دنبال اجرای پرواز‌های برنامه‌ای است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در پایان با اشاره به اینکه به علت کرونا مسافری برای پرواز در همدان وجود ندارد، یادآور شد: هر پروازی که در همدان انجام شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ۶۰ درصد ظرفیت خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی