تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آغاز جلسه علنی مجلس/ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ادامه رسیدگی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری می پردازند.

کد خبر: ۷۹۶۵۰
۰۹:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
آغاز جلسه علنی مجلس/ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور
 
دیدارنیوز -  جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
 
 
ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر معدن، بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق دو ماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی و بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح اصلاح مواد یک و هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی و بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به آن خواهند پرداخت.

همچنین انتخاب نمایندگان ناظر در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان و انتخاب نمایندگان ناظر در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی از دیگر مواردی است که در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی