تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وداع مردم تهران با آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

پیکر عالم ربانی، فیلسوف و فقیه انقلابی آیت‌الله مصباح یزدی (ره) امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر دستان مردم ولایت‌مدار تهران و شاگردان و دوستداران آن عالم فرزانه تشییع شد.

کد خبر: ۷۹۱۳۳
۱۵:۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

وداع مردم تهران با آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

 

دیدارنیوز ـ مردم ولایت‌مدار و دوست‌داران آن فقیه و مجاهد انقلابی به پاس سال‌ها مجاهدت علمی و عملی آن فقیه و فیلسوف متأله در این بارگاه ملکوتی حضور یافته و در فراق این یار دیرین امام و رهبری اشک ماتم ریختند.

در این مراسم، آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بر پیکر آن فقیه عارف اقامه نماز و در ادامه، یکی از شاگردان برجسته آن عالم ربانی، آیت‌الله صدیقی به ایراد سخنانی کوتاه در تبیین شخصیت بی‌بدیل آن فقید سعید پرداخت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آیت‌الله مصباح یزدی (ره) شخصیتی بود که هم مجتهد و هم جهادگر بود؛ هم معلم اخلاق و هم متخلق به اخلاق الهی بود؛ ایشان یک انسان عرشی بود که در تمام عمر با برکت خود، لحظه‌های از جبهه اجتهاد و جهاد فاصله نگرفت.
 

وی افزود: آیت‌الله مصباح شخصیتی است که علامه طباطبایی در وجود او هیچ زائد نمی‌بیند، همه نور است، هیچ حجابی نیست و آیت‌الله بهجت (ره) نیز نسبت به ایشان نظر ویژه‌ای داشت و بدون شک ایشان محبوبترین شخصیت حوزوی نزد مقام معظم رهبری و حقیقتا ذخیره حوز‌های علمیه بود.

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: آن فقیه نستوه ضمن تسلط به علوم قدیم، با علوم جدید و زبان‌های مختلف دنیا آشنا بود، او فردی بسیار متواضع و همیشه سیر افلاکی داشت و به عنوان شخصیتی راهنما و شاخص برای همه عاشقان و سالکان بود.

بعد از این مراسم پیکر مطهر ایشان بر دستان مردم و شاگردان مکتب امام صادق (ع) تشییع و برای تدفین به حرم حضرت معصومه (س) منتقل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی