تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرمانده سنتکام: آماده پاسخ به هر اقدام ایران در سالروز ترور قاسم سلیمانی هستیم

فرمانده مرکز فرماندهی نیرو‌های تروریستی آمریکایی غرب آسیا گفت که آمریکا آماده است در صورت اقدامی از سوی ایران در سالروز ترور سردار شهید سلیمانی پاسخ دهد.

کد خبر: ۷۸۳۷۹
۱۱:۰۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

فرمانده سنتکام: آماده پاسخ به هر اقدام ایران در سالروز ترور قاسم سلیمانی هستیم

 

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری فرانس۲۴، کنت مک کنزی مدعی شد که واشنگتن در صورتی که تهران بخواهد حمله‌ای به خاطر اولین سالروز ترور سردار شهید سلیمانی توسط آمریکا انجام دهد، «آماده است که پاسخ دهد».

مک کنزی در این باره گفت: ما آماده ایم از خودمان و دوستان و شرکایمان در منطقه دفاع کنیم و آماده ایم در صورت لزوم پاسخ دهیم.

او همچنین اظهار کرد: ارزیابی من این است که در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم و آماده‌ی هر چیزی هستیم که ایرانی‌ها یا نیرو‌های نیابتی شان انتخاب کنند که انجام دهند.

بر اساس این گزارش، اظهارات این فرمانده آمریکایی در پی این مطرح می‌شود که در دی ماه سال گذشته دولت آمریکا در حمله‌ای پهپادی که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور انجام شد، سردار شهید سلیمانی را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

سپاه پاسداران ایران با عملی کردن وعده «انتقام سخت»، پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق را مورد حمله موشکی قرار داد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی