تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تداوم سبزپوشی تابلوی بورس با رشد ۲۱ هزار واحدی

نماد‌های فملی، شستا، کگل، شپنا، وامید، وتجارت و کچاد امروز را با بیشترین افزایش ارزش بازار پشت سر گذاشتند. نماد‌های خساپا، خودرو، وتجارت، وبصادر، شستا، خگستر و وپارس بیشترین حجم معامله را داشتند.

کد خبر: ۷۶۱۵۱
۱۳:۰۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

تداوم سبزپوشی تابلوی بورس با رشد ۲۱ هزار واحدی

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: در ادامه روند صعودی بورس تهران، امروز نیز شاخص کل با ۲۱ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۳۰۳ واحد افزایش به عدد ۳۸۳ هزار و ۵۷۸ واحد رسید. امروز نماد‌های فملی، شستا، کگل، شپنا، وامید، وتجارت و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های شستا، خودرو، خساپا، فولاد، وتجارت، فملی و خگستر از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در بازار امروز، نماد‌های کنور، پتایر، زمگسا، غگل، وتجارت، پکویر و دتماد بیشترین افزایش قیمت را داشتند. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های پسهند، کاوه، فسازان، کسعدی، ثشاهد، تنوین و رانفور تعلق داشت. برترین تقاضا برای خرید به نماد‌های شپنا، شتران، بترانس، کحافظ، کچاد، غنوش و فسرب مربوط بود. بیشترین عرضه‌ها برای فروش نیز به ترتیب عبارت بود از: وملی، خودرو، خکمک، تپمپی، کفپارس، کاوه و فولاد.


نماد‌های فملی، شستا، کگل، شپنا، وامید، وتجارت و کچاد امروز را با بیشترین افزایش ارزش بازار پشت سر گذاشتند. نماد‌های خساپا، خودرو، وتجارت، وبصادر، شستا، خگستر و وپارس بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: شستا، خودرو، خساپا، دارا یکم، وتجارت، فملی و فولاد.


امروز، اما شاخص کل فرابورس با ۵ واحد ریزش به عدد ۱۶ هزار و ۶۴۱ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های آریا، هرمز، وسپهر، وهور و ارفع بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های پیزد، بپیوند، شاروم، ذوب، دی، زملاد و وپویا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های غدیس، دی، تلیسه، زشگرا، قشیر و تملی مربوط بود. نماد‌های فولای، وهور، بپیوند، ثعمرا، ارفع، شاروم و هرمز بازار امروز را با بیشترین کاهش قیمت پشت سر گذاشتند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های ذوب، وسپهر، سبزوا، شگویا، دی، بجهرم و اعتماد تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله در فرابورس نیز به ترتیب عبارت بود از: دی، وسپهر، ذوب، اعتماد، سمگا، سبزوا و شگویا.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی