تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلوی بورس: رشد ۴۸ هزار واحدی شاخص کل

امروز نماد‌های پتایر، قصفها، زمسگا، پکرمان، شبریز، خبهمن و کطبس بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۷۵۹۷۹
۱۳:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: رشد ۴۸ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۴۸ هزار واحد رشد بار دیگر کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را به دست آورد و به عدد یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۶۹۶ واحد رشد به عدد ۳۸۱ هزار واحد افزایش یافت. امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل، تاپیکو و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های خودرو، غزر، امین، سیتا، آبادا، کارما و ثبهساز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در بازار امروز نماد‌های پتایر، قصفها، زمسگا، پکرمان، شبریز، خبهمن و کطبس بیشترین افزایش قیمت را داشتند. بیشترین تقاضا نیز به نماد‌های شپنا، شستا، فملی، شتران، خساپا، بترانس و شبندر مربوط بود. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، ثامید، ونوین، وبملت، وبیمهح خساپا و وبصادر تعلق داشت و بیشترین ارزش معامله عبارت بود از: دارا یکم، کاما، خودرو، کحافظ، ونوین، فاذر و شستا.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۹۸ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۶۴۶ واحد رسید. نماد‌های ذوب، صبا، هرمز، شگویا، غصینو، کگهر و وهور بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های بپیوند، وپویا، شاروم، پیزد، زملارد، بگیلان و گدنا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش قیمت نیز به نماد‌های تلیسه، قشیر، زقیام، حسینا، زشگرا، پیزد و زبینا تعلق داشت.


بر اساس اعلام ناظر بازار امروز نماد‌های حفاری ۱، سپاها، وپست و وبیمهح متوقف شدند. همچنین نماد‌های قزوین ۱ و سصف‌ها ۱ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت، دچار وقفه معاملاتی شدند. همچنین در فرابورس نیز نماد‌های ذوب ۱ و لازما ۱ بازگشایی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی