تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ویدئو/ لحظه جداکردن مادر باردار کرونایی از ونتیلاتور بعد از ۴۰ روز اغما

کاشان-مادر باردار کاشانی مبتلا به کرونا، بعد از ۴۰ روز اغما، با روش پلاسمادرمانی و با کمک کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی به هوش آمد و از دستگاه ونتیلاتور جدا شد.

کد خبر: ۷۵۸۳۱
۱۷:۴۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
 چندی پیش بود که خبر به هوش آمدن مادر باردار کاشانی با استفاده از روش پلاسمادرمانی بعد از ۴۰ روز که در حالت کما بود موجی از امید را در میان شهروندان و هموطنانمان برانگیخت.
این مادر کاشانی که بعد از ابتلاء به کرونا با درگیری شدید ریه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه کرده بود، بلافاصله تحت درمان قرار گرفت و با لطف خداوند و زحمات کادر بهداشتی و درمانی بعد از اینکه ۴۰ روز در حالت کما قرار داشت و «اینتوبه» شده بود به هوش آمد.
فرزند این مادر در زمانی که او در حالت کما بود توسط جراحی سزارین به دنیا آمد و این مادر نیز بعد از چندین بار تزریق پلاسما به زندگی دوباره برگشت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی