تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لزوم ابلاغ سیاست‌های دوستدار خانواده در حوزه حمل‌ونقل تا پایان سال

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: انتظار داریم سیاست‌های دوستدار خانواده در حوزه حمل و نقل و شهرسازی حداکثر تا پایان سال جاری ابلاغ شود.

کد خبر: ۷۵۷۰۴
۱۲:۲۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
لزوم ابلاغ سیاست‌های دوستدار خانواده در حوزه حمل‌ونقل تا پایان سال
 
دیدارنیوز - معصومه ابتکار در نشست مجازی رونمایی از آغاز به کار پویش اجتماعی "بانوان" و یادمان قربانیان سوانح رانندگی با وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: می‌توانیم از طریق ۲۷۰۰ تشکلی که با معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در ارتباط هستند، بسته‌های آموزشی مرتبط با موضوعات مدنظر این پویش را ارائه دهیم و تشکلات در این موضوعات ورود پیدا کنند چراکه برخی از خانواده‌ها در تصادفات رانندگی بعضا نان آور خانه خود را از دست داده‌اند و تشکل‌ها می‌توانند در این زمینه‌ها فعالیت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش مهمی از زندگی به حمل‌ونقل ایمن و رانندگی مربوط می‌شود از این رو ارتقا سطح آگاهی، شناخت نسبت به موضوعات، آموزش لازم در حیطه ایمنی، آلودگی هوا، محیط زیست و... می‌تواند در کیفیت زندگی انسان اثر گذار باشد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با بیان اینکه این پویش نه تنها مهم بلکه ضروری است، افزود: این معاونت به نوبه خود اعلام آمادگی جهت همکاری با این پویش در جهت ارتقا سطح شناخت و آگاهی مهارت‌ها را دارد. از سوی دیگر بخشی از مهارت‌های زندگی لاجرم دربرگیرنده موضوعات مهمی نظیر اصلاح سبک زندگی در رانندگی و چگونگی استفاده صحیح از خودرو است که همگی نیازمند آموزش است.

ابتکار معتقد است که علاوه بر توجه عمومی بر آموزش فرهنگ صحیح استفاده از خودرو و حمل و نقل عمومی، نیازمند توجه ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد و نهادهای آموزشی به این موضوعات نیز هستیم. همچنین در آموزش و پرورش نیز به این موضوعات توجه خوبی انجام شده است.

وی در پایان با اعلام آمادگی کامل این معاونت به جهت همکاری در این موضوعات، گفت: از تمامی خانواده‌ها، شهروندان و زنان دعوت می‌کنم که برای اصلاح سبک زندگی مربوط به حمل و نقل در این پویش شرکت کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی