تیتر امروز

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
عصر ابراهیم تمام شد
افاضات اضافه

عصر ابراهیم تمام شد

در هفته‌ای که گذشت یک حادثه کشور را تحت تاثیر قرار داد و عوام‌الملک از حالا تا اطلاع ثانوی می‌خواهد خاطرات روزانه‌اش را در دفترچه‌ای بنویسد که قرار است تا بعد از مرگش مخفی بماند.
مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای سانحه ورزقان برگزار شد

مجلس یادبود برای شهید رئیسی/ پیکر شهید موسوی در حرم عبدالعظیم آرام گرفت +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...

وال استریت ژورنال خبر داد: سفر مقام ارشد کاخ سفید به سوریه

یک روزنامه آمریکایی از سفر یک مقام آمریکایی به سوریه طی اوایل سال جاری میلادی برای مذاکره جهت آزادی دست کم دو شهروند آمریکایی که گفته می‌شود در سوریه زندانی هستند، خبر داد.

کد خبر: ۷۳۷۶۰
۰۸:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ روزنامه وال استریت ژورنال از سفر یک مقام ارشد آمریکایی به دمشق برای مذاکره درباره آزادی زندانیان آمریکایی در سوریه خبر داد.
 
این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید نوشت که «کاش پاتل» دستیار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اوایل سال جاری میلادی به منظور مذاکره برای آزادی زندانیان آمریکایی در سوریه به دمشق سفر کرده بود.
 
به نوشته وال استریت، کاش پاتل ماه مارس در سفر به دمشق حامل نامه دونالد ترامپ به بشار اسد بوده است تا برای آزادی دست کم دو شهروند آمریکایی که گفته می‌شود در سوریه زندانی هستند مذاکره کند.
 
مقامات آمریکایی در عین حال از ارائه جزئیات بیشتر در مورد افرادی که پاتل در سوریه با آن‌ها دیدار کرده است، خودداری کردند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی