تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واعظی: ایران آماده مساعدت برای صلح میان آذربایجان و ارمنستان است

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به منازعه میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، گفت: امیدواریم گفت‌وگوهای صلح هرچه سریع‌تر آغاز شود و نتایج حاصل از مذاکرات مطابق با حقوق شناخته‌شده‌ی بین‌المللی دو کشور باشد تا منجر به جنگ دیگری نشود.

کد خبر: ۷۳۳۷۳
۲۰:۳۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
واعظی: ایران آماده مساعدت برای صلح میان آذربایجان و ارمنستان است
 
دیدارنیوز - محمود واعظی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏منطقه ما ظرفیت‌های لازم برای حل‌وفصل مشکلات و تضمین صلح و امنیت را داراست. گفت‌وگوهای مسکو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان نشانه خوبی از ظرفیت‌های قدرت‌های مستقل منطقه‌ای است و ایران با تمام امکانات آماده مساعدت و همکاری در روند صلح و ثبات بر اساس قوانین بین‌المللی است.

‏از تلاش‌های روسیه برای میانجیگری تشکر و از آتش‌بس ایجادشده و خاتمه جنگ استقبال می‌کنیم. امیدواریم گفت‌وگوهای صلح هرچه سریعتر آغاز شود و نتایج حاصل از مذاکرات مطابق با حقوق شناخته‌شده بین‌المللی دو کشور باشد تا منجر به جنگ دیگری نشود.»
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی