تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلوی بورس: ریزش ۱۷ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۳۳۴۶
۱۵:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش 17 هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل در حالی که دیروز به یک میلیون و ۵۹۷ هزار رسید و در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار قرار داشت امروز با ۱۷ هزار و ۵۶۰ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۵۷۹ هزار کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۵۳۸ واحد افت به عدد ۴۱۶ هزار و ۴۴۷ واحد رسید.


امروز نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، کگل و کچاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و شپنا و خودرو بیشترین اثر مثبت را داشتند. وبملت، خودرو، فولاد، فملی، پترول، وتجارت و وبصادر نیز از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند. در بازار امروز نماد‌های حفاری، شپنا، سفارس، وپخش، بکاب، ما و کروی بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های تپمپی، آبادا، خچرخش، وتوصا، سپاها، لبوتان و ثنوسا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.


برترنی تقاضا‌ها به نماد‌های رانفور، خودرو، سفارس، کمند، انرژی ۳، شیران و لپارس مربوط بود و وملی، حکشتی، کسعدی، لپارس، انرژی ۱، تپمپی و وپارس امروز را با برترین عرضه، پشت سر گذاشتند. نماد‌های شپنا، خودرو، اخابر، جم، خساپا، شبریز و پاکشو بیشترین افزایش ارزش بازار و نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، کگل، کچاد، وغدیر و شتران بیشترین کاهش ارزش بازار را داشتند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، وبملت ۲، خساپا، وتجارت، وبصادر، تاپیکو ۲ و وبملت تعلق داشت و نماد‌های وبملت ۲، تایپکو ۲، خودرو، دارا یکم، خساپا، وتجارت و فولاد بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۹۶ واحد ریزش به عدد ۱۸ هزار و ۲۷۹ واحد رسید. نماد‌های دی و میدکو بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های کگهر، وسپهر، صبا، زاگرس و ذوب بیشترین تاثیر منفی را شاخص کل داشتند. نماد‌های دی، ذوب، شگویا، صبا، کرمان، آریا و وپویا از پر بیننده‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.


در فرابورس نماد‌های تملی ۷۰۱، تملی ۷۱۰، تملی ۸۰۴، تملی ۶۱۲، تملی ۷۰۹، تملی ۷۰۴ و تملی ۸۰۲ امروز بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های تسه ۹۷۱۲، کشرق، افرا، شبصیر، قاسم، ساوه و بگیلان امروز را با بیشترین کاهش قیمت پشت سر گذاشتند. برترین عرضه‌ها در فرابورس به نماد دی، سدبیر، توریل، بنو، شاروم، رافزا و اعتماد تعلق داشت و حسیر، فولای، زنگان، تبرک، وسپهر، ثغرب و پیزد برترین تقاضا را داشتند. بیشترین ارزش معامله در فرابورس به نماد‌های وسپهر، کرمان، اعتماد، دی، ذوب، سمگا و شگویا مربوط بود. بیشترین حجم معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: وسپهر، ذوب، غشهداب، بجهرم، شگویا، وپویا و سمگا.


پیام‌های ناظر بازار

بر اساس اطلاعیه ناظر بورس، امروز نماد‌های فرآور ۱ و کپارس ۱ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت دچار وقفه معاملاتی شدند. همچنین ناظر بازار در پیامی اظهار داشت: به اطلاع می‌رساند، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های گروه تولیدی مهرام (غمهرا) جهت تشکیل جلسه هیئت مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، گروه صنعتی بوتان (لبوتان)، گلوکوزان (غگل) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره متوقف خواهند شد.


مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز است.


در فرابورس نیز بر اساس اطلاعیه ناظر بازار، نماد‌های ثالوند ۱ و فالوم ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و نماد غمینو ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند. نماد فرابورس ۱ نیز به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، تغییر وضعیت پیدا کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی