تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

کشف ۴۰۰ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در لرستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف ۴۰۰ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کد خبر: ۷۳۰۰
۱۴:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد رحیمی در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه طی ۲۳ روز گذشته از مرداد ماه سالجاری بیش از پنج هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: علاوه بر این بازرسی ها، گشت های مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تعداد این گشت ها که نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: همچنین ۵۶ درصد رشد پرونده های تشکیل شده را در استان داشته ایم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: همچنین بیش از هزار و ۱۰۰ درصد رشد ارزش ریالی پرونده های مکشوفه در این استان است.

رحیمی با اشاره به کشف ۱۲ انبار برنج احتکار شده به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان های دورود و خرم آباد، تصریح کرد: ۱۰ انبار پودر شوینده و روغن های خوراکی احتکار شده، دو انبار روغن، برنج و شکر به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پنج انبار لوازم خانکی احتکار شده، پنج انبار آهن آلات، چهار انبار لاستیک به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال. یک انبار بزرگ شکر به ازش ریالی سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در این مدت کشف شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی