تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
نگرانی پرسپولیسی‌ها از چارچوب دروازه در آستانه مصاف حساس با سپاهان

آخرین وضعیت «بیرو»؛ به بازی بزرگ می‌رسد؟

در آستانه بازی مهم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر که می‌تواند در تعیین قهرمان نقش داشته باشد، یک روزنامه ورزشی خبر بدی برای سرخ‌ها منتشر کرد و مدعی شد که علیرضا بیرانوند غایب بزرگ پرسپولیس در بازی مقابل اصفهانی‌ها خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۴۵۲۹
۱۹:۲۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت «بیرو»؛ به بازی بزرگ می‌رسد؟

دیدارنیوز: علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

بیرانوند که از ناحیه مچ دست آسیب دیده، چند روزی است که گچ خود را باز کرده و در تمرینات شرکت می‌کند. با این حال هنوز بیرانوند آمادگی کامل را برای بازی کردن و شرکت در تمرینات سنگین ندارد.

این درحالی است که شایعه شده بود علیرضا می‌تواند در بازی با آلومینیوم تیمش را همراهی کند، ولی این اتفاق نیفتاد و دروازه‌بان پرسپولیس به اراک نرفت. در مورد بیرانوند گفته می‌شد که اگر او به بازی مقابل آلومینیوم نرسد، حتما به دیدار حساس با سپاهان خواهد رسید و پرسپولیس را در این بازی مهم همراهی خواهد کرد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که نه تنها بیرانوند بازی با سپاهان را از دست خواهد داد، بلکه به بازی با نساجی هم نخواهد رسید و به احتمال زیاد در دو بازی آینده پرسپولیس هم غایب خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی